beantwoord

Hoe kan ik gemaakt reiskosten bij mijn werkgever declaren met een flex abonnement?

• 2 april 2021
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Ik heb sinds kort een flex abonnement met weekend vrij en verder 40% korting buiten de spits. Binnenkort mag ik af en toe naar mijn werk. Hoe kan ik een kostenoverzicht maken van mijn gemaakte treinreizen om dit in te dienen bij mijn werkgever? Of moet ik hier een aparte OV kaart voor aanschaffen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 april 2021, 16:00

U kunt in Mijn NS bij Reishistorie > Trein de gemaakte reizen vinden. U kunt elke reis afzonderlijk selecteren en een declaratieoverzicht maken van alleen die reizen:

Bij mijn reizen staat een prijs van 0,00 euro, omdat ik NS Flex Dal Vrij heb en ik in de daluren gereisd heb. Als u op werkdagen reist met NS Flex Weekend Vrij, dan komen daar de juiste bedragen te staan.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt in Mijn NS bij Reishistorie > Trein de gemaakte reizen vinden. U kunt elke reis afzonderlijk selecteren en een declaratieoverzicht maken van alleen die reizen:

Bij mijn reizen staat een prijs van 0,00 euro, omdat ik NS Flex Dal Vrij heb en ik in de daluren gereisd heb. Als u op werkdagen reist met NS Flex Weekend Vrij, dan komen daar de juiste bedragen te staan.

Badge +3

Houd er rekening mee dat de prijs van treinreizen (en het tonen van ritten met andere vervoerders) enkele dagen kan duren voordat ze correct in je Reishistorie staan.

Vaak staat er dan tijdelijk € 0,00 bij, maar de volgende dag de juiste prijs. Voor sommige busritten kan het nog langer duren voordat ze zichtbaar zijn.

Reageer