beantwoord

Hoe kan ik mijn account gegevens terugvinden?


Ik heb 28 oktober een mail gekregen voor het activeren van mijn ns account. Ik kan mij alleen niet herinneren of ik hem heb geactiveerd.
Helaas ben ik laatst mijn ov-chipkaart verloren en die wil ik dus opnieuw aanvragen maar daar heb je een account voor nodig. Hierbij dus de vraag of ik hem opnieuw kan activeren.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 18 december 2018, 18:45

Hallo Rlangerijs en welkom bij de NS Community,

Via Mijn NS kan je niet een nieuwe OV-chipkaart aanvragen. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Je kan daarnaast ook contact opnemen met onze klantenserivce om jouw Mijn NS account te verwijderen zodat je deze weer opnieuw kan registeren.

Laat je oNS weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Rlangerijs en welkom bij de NS Community,

Via Mijn NS kan je niet een nieuwe OV-chipkaart aanvragen. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Je kan daarnaast ook contact opnemen met onze klantenserivce om jouw Mijn NS account te verwijderen zodat je deze weer opnieuw kan registeren.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
Het is allemaal gelukt! Nieuwe ov is aangevraagd en de verloren ov wordt geblokkeerd. Bedankt!

Reageer