beantwoord

Hoe kan ik mijn iban nummer controleren die de NS heeft?

• 6 februari 2020
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Elk jaar krijg ik een aanmaning omdat de NS het geld voor mijn daluren niet kan afschrijven. Vroeger konden ze dat wel en er is niks veranderd. Dit keer beweert de aanmaning, en natuurlijk weer met een verwijzing naar een deurwaarde, dat ik dat iban nummer kan controleren op Mijn NS. 

Maar waar dan? Ik kan het niet vinden.

Richard

icon

Beste antwoord door Mark NS 6 februari 2020, 12:58

Hoi vrager1,

Je kunt het IBAN controleren in het menu (Mijn) Producten. Op die pagina zie je het abonnement staan en daar staan de op dit moment bekende bankgegevens ook bij. Indien die niet meer correct zijn, kun je het IBAN ook direct wijzigen via Mijn NS. Uiteraard kun je ook contact opnemen met de Klantenservice om het te laten controleren en te laten wijzigen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi vrager1,

Je kunt het IBAN controleren in het menu (Mijn) Producten. Op die pagina zie je het abonnement staan en daar staan de op dit moment bekende bankgegevens ook bij. Indien die niet meer correct zijn, kun je het IBAN ook direct wijzigen via Mijn NS. Uiteraard kun je ook contact opnemen met de Klantenservice om het te laten controleren en te laten wijzigen. 

Hi Mark,

Bedankt, ik heb het gezien en het IBAN nummer is goed.

Geen idee waarom ze het dan niet kunnen afschrijven.

Richard

Dat is dan inderdaad vreemd. Als er verder ook geen bijzonderheden met de rekening zijn waardoor een automatisch incasso heeft kunnen mislukken, zou je kunnen navragen bij de bank of zij wellicht meer weten. 

Reageer