beantwoord

Hoe kom ik bij 'mijn producten'

• 24 mei 2017
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Wil bankrekeningnummer wijzigen
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 mei 2017, 10:58

Hi mjgrit. Welkom op het NS Serviceforum!

Als je stappen volgt die Thom aangeeft moet het goedkomen.

Ik moet er echter wel bij vermelden dat wanneer het contract en/of rekeningnummer nu niet op jouw naam staat je via je account het rekeningnummer niet kan wijzigen. Dit is bijvoorbeeld het geval als iemand anders het abonnement in het verleden voor je heeft betaald. Die persoon is dan ook de enige die het rekeningnummer bij ons kan wijzigen. In dat geval kan de huidige rekeninghouder het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik wil nl graag mijn rekeningnummer wijzigen
Reputatie 7
Badge +4
Ga naar www.ns.nl
Dan: Mijn NS
Kies voor: Consumenten
Dan: abonnement aanpassen
Dan: Mijn producten

Dan: Aanpassen of uitbreiden, onderaan bij uw abonnement
Dan ziet u staan: Rekeningnummer
Dan: klikken op Wijzigen, staat achter het nummer.

Succes!
Hi mjgrit. Welkom op het NS Serviceforum!

Als je stappen volgt die Thom aangeeft moet het goedkomen.

Ik moet er echter wel bij vermelden dat wanneer het contract en/of rekeningnummer nu niet op jouw naam staat je via je account het rekeningnummer niet kan wijzigen. Dit is bijvoorbeeld het geval als iemand anders het abonnement in het verleden voor je heeft betaald. Die persoon is dan ook de enige die het rekeningnummer bij ons kan wijzigen. In dat geval kan de huidige rekeninghouder het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat.

Reageer