beantwoord

Hoe lang voordat reis bij reisgeschiedenis verschijnt?

• 30 maart 2015
  • 4 reacties
  • 316 Bekeken

Beste,

Klopt het dat mijn reis van gisteren nog niet is verschenen bij mijn reishistorie, zo ja, hoe lang duurt het voordat deze wel verschijnt? En nu ik toch een vraag stel, verschijnt er ook dat ik een toeslag heb gekocht voor de IC direct? Ik wil dit graag kunnen declareren bij mijn werk (voor de 1ste van de maand) en bij Mijn OVchipkaart verschijnt het helaas niet.

BVD
icon

Beste antwoord door Thom 30 maart 2015, 20:03

Het kan tot 24 uur duren, dus dat klopt. In 'Mijn reishistorie' wordt de toeslag voor de ICDirect vermeld. De achtergrond is normaal wit en bij het vermelden van de Fyra-toeslag lichtgeel, waardoor het meteen opvalt.

Het web loopt niet synchroon met het registratiesysteem van in- en uitchecken en er is dus niks mis, het werkt zo.

Rechts bovenaan is er een knop Excel en PDF, daarmee gaat afdrukken van je mogelijke declaraties het snelste. Kies wel van te voren de juiste tijdsperiode.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het kan tot 24 uur duren, dus dat klopt. In 'Mijn reishistorie' wordt de toeslag voor de ICDirect vermeld. De achtergrond is normaal wit en bij het vermelden van de Fyra-toeslag lichtgeel, waardoor het meteen opvalt.

Het web loopt niet synchroon met het registratiesysteem van in- en uitchecken en er is dus niks mis, het werkt zo.

Rechts bovenaan is er een knop Excel en PDF, daarmee gaat afdrukken van je mogelijke declaraties het snelste. Kies wel van te voren de juiste tijdsperiode.
Bedankt Thom! Dan probeer ik het morgen nog eens.
Beste,

Pfff, het staat er nog steeds niet op, komt het misschien omdat ik de reis in het weekend heb gemaakt dat er een vertraging in zit of is er iets mis met mijn account? Hij blijft zeggen dat er geen gegevens zijn gevonden. 😞
Dat is vreemd, misschien is er sprake van een probleem met het weergeven van je reisgegevens. Ik kijk graag even met je mee. Kun je daarvoor je NAW-gegevens en kaartnummer sturen in een privébericht? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer