beantwoord

Hoe ontkoppel ik een Ov kaart van een NS account met een e-mail adres dat niet meer bestaat?

• 10 September 2015
  • 10 reacties
  • 507 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik probeer een ov-kaart te koppelen aan mijn NS-account. Dit mislukt omdat eerder een account is gemaakt dat gekoppeld is aan een ander e-mail adres. Dit adres bestaat niet meer. Ik kan ook niet meer bij dit NS account omdat ik het password niet meer weet. Ik kan het password alleen resetten via het gekoppelde e-mail account, dat dus niet meer bestaat. Ik zit een beetje in een onontwarbare knoop. Iemand een oplossing?

Freddy
icon

Beste antwoord door Annewil NS 15 October 2015, 18:19

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi fmv,

Welkom op het NS Forum!

Ik kan me voorstellen dat het voor jou lastig is om een nieuw MijnNS-account aan te vragen. De manier om deze vicieuze cirkel te doorbreken is het verwijderen van je oude account. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je oude e-mailadres? Dan ga ik je hier verder mee helpen.

Groeten,
Annewil
De OV-chipkaart van fmv is inmiddels gekoppeld aan zijn MijnNS-account en hij kan zijn reisgegevens inzien. Zijn OV-chipkaart was ontkoppeld geraakt. In zijn MijnNS-account onder het tabblad 'Mijn Producten' heeft hij gekozen voor 'aanmelden inzien reisgegeven'. Na uitloggen en weer inloggen waren zijn reisgegevens zichtbaar.
Hi Annewil,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn MijnNS account is nu ge-linkt aan een nieuw email adres, en met het oude kom ik er niet in (weet niet wat het wachtwoord was en "reset"stuurt het naar het oude niet meer bestaande email adres.
Ik kan mijn OV chipkaart dus niet aan MijnNS koppelen (MijnNS zegt dat de kaart al gekoppeld is).
Wat doe ik ?
Frans
Badge
Hi Annewil,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn MijnNS account is nu ge-linkt aan een nieuw email adres, en met het oude kom ik er niet in (weet niet wat het wachtwoord was en "reset"stuurt het naar het oude niet meer bestaande email adres.
Ik kan mijn OV chipkaart dus niet aan MijnNS koppelen (MijnNS zegt dat de kaart al gekoppeld is).
Wat doe ik ?
Frans

Je mag mij wel een privébericht sturen met je naw-gegevens, OV-chipkaartnummer en je oude e-mailadres. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hi Leny,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Wat kan ik doen?

Groetjes Hilde
Hi Leny,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Wat kan ik doen?

Groetjes Hilde
Hi Annewil,
Wat doe ik ?
Frans

Je mag mij wel een privébericht sturen met je naw-gegevens, OV-chipkaartnummer en je oude e-mailadres. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Hallo Hildexvl, dat is vervelend. Ik kijk hier graag even naar. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je oude e-mailadres?
Ik heb de gegevens van Hildexvl ontvangen en ga even kijken wat ik kan betekenen. Zodra er een duidelijke oplossing is zal ik deze hier plaatsen.
In verband met de storing in Mijn NS accounts heb ik het exacte probleem nog niet kunnen achterhalen. Wanneer de systemen weer volledig werken ga ik verder op onderzoek uit.
Update: Er zijn geen gegevens gevonden, zowel op het oude als nieuwe mailadres. Het advies is om in dit geval een nieuwe account aan te maken.

Reageer