beantwoord

Hoe verander ik mijn wachtwoord en emailadres, inmiddels 7 euro uitgegeven

• 28 december 2015
  • 12 reacties
  • 378 Bekeken

Beste,
Ik ben niet in staat in te loggen.
Inmiddels vele malen gebeld.
Het huidige adres is mi************
Dit moet worden du************
Ook het wacht woord moet worden aangepast.
De dames geven mij netjes elke keer nieuwe wachtwoorden, maar zijn niet in staat of willen mij niet helpen met het aanpassen van mijnandere gegevens.
Ik voel mij wederom afgescheept door onbenulligheid en het niet willen luisteren, laat staan gezamelijk een oplossing zoeken.
Inmiddels vele malen gebeld en betaald.
Mocht deze noodkreet niet helpen dan ga ik naar Kassa en dan komt er wel een oplossig.

Graag een oplossing.

J.Minekus

J.MInekus
icon

Beste antwoord door Brian NS 28 december 2015, 11:27

Ik heb even in het systeem gekeken, en je hebt geen Mijn NS account staan op: mi************. Je zou dus met du************* een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen, via de knop wachtwoord vergeten . Vervolgens zie in je in emailbox van du****** de e-mail met het nieuw wachtwoord.
Bekijk origineel

12 reacties

Beste dutch1,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kunt deze gegevens zelf wijzigen als je inlogt met het emailadres waar je nu op ingeschreven staat. Vervolgens zie je onder het knopje 'Mijn Gegevens' jouw emailadres + wachtwoord staan, hier kun je zelf een wijziging in aanbrengen. Mocht je daar niet uitkomen, is het waarschijnlijk het beste om het hele account te verwijderen. Je kunt vervolgens zelf weer een account aanmaken op het nieuwe e-mailadres. Laat maar even weten of dat nodig is.
Brian, volgens TS (eerste regel) lukt het niet om in te loggen. Dus gegevens wijzigen na het inloggen, zal dan ook wel niet lukken.
Dat is inderdaad juist.
Welk emailadres ik ook ingeef zelfse een emailadres dat onbekend moet zijn wordt als al gebruikt benoemd.
Misschien ben ik onduidelijk, maar lezen is ook een vak

dutch1
Waarom maak je dan niet gewoon een nieuwe account aan, zoals Brian aangeeft?

En dreigen met Kassa is natuurlijk volslagen kansloos.
Ik heb even in het systeem gekeken, en je hebt geen Mijn NS account staan op: mi************. Je zou dus met du************* een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen, via de knop wachtwoord vergeten . Vervolgens zie in je in emailbox van du****** de e-mail met het nieuw wachtwoord.
Niet echt handig dat Brian NS de genoemde e-mailadressen zelfs openbaar herhaalt in plaats van ze weg te modereren.
Ik heb dat inmiddels aangepast, heb de eerste letters laten staan zodat het antwoord nog wel duidelijk is.
Mooi. 🙂
@ reacties:
@de luchtmacht: zoals ik reeds schreef heb ik een nieuwe account merdere malen aangemaakt met een aantal bestaande wachtwoorden van mail en an andere sites. Het antwoord is het is het niet mogelijk dit wacht woord te gebruiken aangezien dit bekend is.
@Brian: natuurlijk al geprobeerd om het mailadres dat bij de zonetaxi nu op minhans249 staat te verandren in dutch1 enz.
echter dan krijg ik het bekende antwoord ""mailadres is reeds bekend"" en kan ik dat dus niet gebruiken.
Nogmaals mogelijk dat ik iets fout doe, maar dit is de eerste maal dat ik word geconfronteerd met het niet kunnen veranderen van mailadres.
@Brian: is er een relatie tussen het adres zonetaxi en de NS-account?
Overigens voor alle zekerheid nog even geprobeerd dutch1 enz. te veranderen, echter helaas het is niet mogelijk het mailadres in te voeren.

dutch1
Inmiddels wederom e.e.a. geprobeerd.
Het veranderen van het emailadres werkt niet.
Overigens nog even, dit ter verduidelijking het betreft hier de NS-Zonetaxi.
En daar kan ik niet meldem omdat ik zomder werkend mailadres/account niets kan doen.

dutch
@Brian: dank voor de aanpassing

dutch
Waarschijnlijk heb je dan nog geen NS zonetaxi account, dit account staat los van je Mijn NS account die je al wel hebt. Mocht je er nog niet zijn uitgekomen, raad ik je aan om een nieuw account aan te maken.

Reageer