beantwoord

Hoe voltooi ik registratie Mijn NS.nl

• 18 maart 2019
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Ik doe verwoede pogingen om een account aan te maken.
Na opgave e-mailadres en wachtwoord volg ik het linkje dat ik toegestuurd krijg.
Dan wordt ik doorverwezen naar een pagina waar ik allerlei gegevens over mezelf in moet vullen, vervolgens ga ik naar controleren en als ik weer verder wil keer ik terug bij controleren.
Zo kom ik er nooit door.

Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 maart 2019, 21:58

Goedenavond StevenCR en welkom bij de NS Community!

Vaak worden dit soort problemen veroorzaakt door browserinstellingen of bewaarde cookies. Ik wil je dus eerst vragen om de cookies van je browser te verwijderen of eventueel een andere browser te proberen. In de meeste gevallen lost dit het namelijk al op!

Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen via Twitter, Facebook of onze telefonische klantenservice (030-7515155). Mijn dienst op de Community eindigt namelijk over enkele minuten, via de eerder genoemde kanalen zijn wij 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond StevenCR en welkom bij de NS Community!

Vaak worden dit soort problemen veroorzaakt door browserinstellingen of bewaarde cookies. Ik wil je dus eerst vragen om de cookies van je browser te verwijderen of eventueel een andere browser te proberen. In de meeste gevallen lost dit het namelijk al op!

Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen via Twitter, Facebook of onze telefonische klantenservice (030-7515155). Mijn dienst op de Community eindigt namelijk over enkele minuten, via de eerder genoemde kanalen zijn wij 24/7 bereikbaar.

Reageer