beantwoord

Hoe wachtwoordwijzigen?

  • 10 november 2016
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Ik wil inloggen in MijnNS om mijn abonnement stop te zetten. Nu weet ik mijn wachtwoord niet meer en klik daarom op de link in het inlogscherm. Vervolgens krijg ik een mail met link om wachtwoord te resetten, maar deze verwijst weer naar het standaard inlogscherm. Is dit een bekend probleem? En is er een andere manier om mijn wachtwoord te wijzigen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 11 november 2016, 12:23

Welkom op het NS Serviceforum MHuismanValk. Het stopzetten van een abonnement is niet mogelijk via Mijn NS, maar wel via de mogelijkheden die Thom opsomt. Wanneer je contact met ons zoekt kun je gelijk je issue met Mijn NS voorleggen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u een abonnement stop wilt zetten, kunt u klantenservice bellen:


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.

Het lijkt me pragmatisch het zo te doen.
Welkom op het NS Serviceforum MHuismanValk. Het stopzetten van een abonnement is niet mogelijk via Mijn NS, maar wel via de mogelijkheden die Thom opsomt. Wanneer je contact met ons zoekt kun je gelijk je issue met Mijn NS voorleggen.

Reageer