beantwoord

hoe wijzig je je wachtwoord voor mijn NS

• 30 mei 2018
  • 9 reacties
  • 122 Bekeken

hoe wijzig je je wachtwoord voor mijn NS
icon

Beste antwoord door bryan 30 mei 2018, 15:40

1. Login op Mijn NS
  2. Klik op "Gegevens"
  3. Klik onder het kopje "Inloggegevens" op het onderstreepte woordje "hier" -->

U kunt hier uw inloggegevens (wachtwoord en/of gebruikersnaam) wijzigen en uw persoonlijke gegevens aanvullen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge
  1. Login op Mijn NS
  2. Klik op "Gegevens"
  3. Klik onder het kopje "Inloggegevens" op het onderstreepte woordje "hier" -->

U kunt hier uw inloggegevens (wachtwoord en/of gebruikersnaam) wijzigen en uw persoonlijke gegevens aanvullen.
Reputatie 5
Hallo Eljas, en welkom op de NS Community.

Wat Bryan aangeeft, klopt. Je logt in op MijnNS, en krijgt vervolgens onder "Gegevens" de optie om je wachtwoord en/of gebruikersnaam te wijzigen.

Mocht er hierin iets misgaan, dan adviseer ik je contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030-7515155, maar is bijvoorbeeld ook mogelijk via Facebook of Twitter (@NS_online).
het zijn al van die fraaie websites waar je alleen per maand je gegevens kunt inzien.Zo handig voor de belastingdienst:)

het klinkt heel logisch hierboven, als het zo kon hoefde ik er niet om te vragen.

gegevens en inloggegevens zit zeker verstopt....
Reputatie 5
Badge
Nadat je bent ingelogd zie je dit:

Klik op gegevens, dan kom je hier:

Hartelijk dank Bryan

Het punt was dat ik die hele bovenste balk bij het inlogscherm niet zag op de iPad. Maar nu ik in jouw mail zag dat
er iets moest zijn ben ik gaan zoeken en heb hem gevonden.
het is nu inderdaad gelukt.

De site is nog niet helemaal geschikt voor iPad blijkbaar, maar het wijzigen van het wachtwoord is gelukt

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge
Ik heb het ook even op mijn mobiel gechecked. Ik ben het er mee eens dat het niet heel duidelijk is. Misschien dat dit kan worden doorgespeeld aan de verantwoordelijken voor de site/mijnNS?
Bedankt eljas en bryan voor het doorgeven van dit signaal.
Ik ga dit even aankaarten bij mijn collega's die hier verantwoordelijk voor zijn.

@eljas Fijn dat het wijzigen van je wachtwoord in ieder geval gelukt is.
Badge +3
Het ligt aan de breedte van je scherm/venster of je die grijze menubalk te zien krijgt of niet.

Op een kleiner scherm kan je rechtsboven op het 'pijltje' tikken voor het Menu. Daar staat Gegevens ook bij dus.

Breed venster/scherm:

Iets smaller venster:

Als dat allemaal niet lukt is de rechtstreekse link www.ns.nl/selfservice/persoonsgegevens en dan onder het kopje Inloggegevens.
Bedankt voor de aanvullende tip Robert!

Reageer