beantwoord

IBAN altijd leeg bij restitutieaanvraag

• 20 november 2015
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Waarom is de IBAN, naam rekeninghouder, en plaats rekeninghouder altijd leeg bij restitutie? Of beter, waarom is er geen vinkje om simpelweg het reeds geregistreerde IBAN te gebruiken?

Riekt een beetje naar extra moeilijk doen...
icon

Beste antwoord door Brian NS 20 november 2015, 11:26

Beste rquax,

Welkom op het NS Serviceforum. Zoals Thijs NS ook aangeeft in het topic waar John de Jong naar verwijst, willen veel mensen zelf kiezen op welk rekeningnummer het wordt teruggestort. We zijn wel constant bezig met vernieuwingen in de Mijn NS omgeving en luisteren naar feedback van de gebruikers. Dus het kan zijn dat dit in de toekomst wel gewoon mogelijk wordt gemaakt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hier is al een topic over geweest, recent. Zie hier.
https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/waarom-wil-de-ns-mijn-bank-rek-nummer-weten-12222

maar je hebt helemaal gelijk. Het zou een kleine moeite zijn om dit vooringevuld aan te bieden. dat geldt trouwens ook voor mensen die hun maandabonnement opnieuw willen afsluiten. Ook daar zou alles vooringevuld kunnen zijn.
Beste rquax,

Welkom op het NS Serviceforum. Zoals Thijs NS ook aangeeft in het topic waar John de Jong naar verwijst, willen veel mensen zelf kiezen op welk rekeningnummer het wordt teruggestort. We zijn wel constant bezig met vernieuwingen in de Mijn NS omgeving en luisteren naar feedback van de gebruikers. Dus het kan zijn dat dit in de toekomst wel gewoon mogelijk wordt gemaakt.

Reageer