beantwoord

ICD toeslag verschijnt niet in pdf transactieoverzicht

• 5 september 2017
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Sinds de nieuwe versie van de website online staat lukt het me niet om een transactieoverzicht te downloaden waarin ook mijn ICD toeslag staat: ik zie de toeslag wel staan in het overzicht online, maar hij wordt niet vermeld of meegerekend als ik het overzicht download. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze informatie wel in het pdf terechtkomt?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 10 september 2017, 17:31

Vreemd, ik zal dit als officiële storing moeten doorgeven. Helaas kan ik voor jou op dit moment niet veel betekenen, omdat het overzicht wat ik jou wil sturen ook geen ICD-toeslag zal bevatten. Wat ik je wil vragen is dit wekelijks te proberen, ik heb de ICT-afdeling hierover bericht.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Rosa en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vreemd dat deze toeslagen wel in het online overzicht zichtbaar zijn gemaakt, maar in de PDF-uitdraai niet gevonden kunnen worden. Binnen jouw MijnNS kun je ook kiezen voor een Excel-uitdraai van jouw reishistorie. Heb je deze optie al geprobeerd en worden de toeslagbedragen hier wel in genoemd? Ik hoor het graag van je. Mocht het ook in Excel niet zichtbaar zijn, dan vrees ik dat wij hier een interne melding naar de accountbeheerders van MijnNS moeten sturen.
Beste Thomas,
Dank voor je antwoord. Ook als ik een excel bestand download staat de toeslag er niet bij..

Hallo Rosa en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vreemd dat deze toeslagen wel in het online overzicht zichtbaar zijn gemaakt, maar in de PDF-uitdraai niet gevonden kunnen worden. Binnen jouw MijnNS kun je ook kiezen voor een Excel-uitdraai van jouw reishistorie. Heb je deze optie al geprobeerd en worden de toeslagbedragen hier wel in genoemd? Ik hoor het graag van je. Mocht het ook in Excel niet zichtbaar zijn, dan vrees ik dat wij hier een interne melding naar de accountbeheerders van MijnNS moeten sturen.
Reputatie 7
Vreemd, ik zal dit als officiële storing moeten doorgeven. Helaas kan ik voor jou op dit moment niet veel betekenen, omdat het overzicht wat ik jou wil sturen ook geen ICD-toeslag zal bevatten. Wat ik je wil vragen is dit wekelijks te proberen, ik heb de ICT-afdeling hierover bericht.

Reageer