ik heb een ns Flex abbonoment maar betaal volledoge ritprijs | NS Community
beantwoord

ik heb een ns Flex abbonoment maar betaal volledoge ritprijs

  • 4 November 2021
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hi, 

Ik heb een NS-Flex Abbo afgesloten omdat ik nu een tussenjaar heb en naar werk moet reizen. Alleen nu zie ik dat ik ook reis ik in de daluren ik alsnog de volledige prijs betaal van alles. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door MoDe 5 November 2021, 07:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welk abonnement heb je? Check je in de daluren in? Heb je als je Flex op een bestaande kaart hebt gezet, deze geactiveerd bij een automaat?

Hallo Sazel en welkom bij de NS Community,

 

Het ligt er inderdaad aan wat voor abonnement je hebt en wanneer je hebt ingecheckt. In elk geval kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als het onterecht blijkt dan kunnen mijn collega's het daar voor je herstellen.

Reputatie 7
Badge +1

En nog eens; VOOR je gaat bellen met vaak zeer lange wachttijd, activeer/Kijk op je mijnNS wat daar nou precies geregistreerd staat. dat verklaart heel vaak al veel verkeerde veronderstellingen. Dit lijkt mij overigens nogal vanzelfsprekend

OOK als je nog een stud-OV produkt hebt, dan clasht dat met FLEX-die 2 gaan niet samen-ondanks alle mooi gepresenteerde juichkreten over ´1 kaart voor heel het OV!´

Reageer