beantwoord

ik heb een vraagje

  • 6 februari 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Ik heb een vraagje aan de ns ik kan niet meer inloggen in mij ns op de ns app wat kan dat zijn

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 februari 2021, 12:03

Goedemiddag Bjorngo en welkom bij de NS Communuty.

Daar durf ik zo snel helaas geen antwoord op te geven, er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Kun je nog wel inloggen in je Mijn NS account via de website?

Als je dat nog wel kan, maar niet meer in de NS App komt, dan zou het kunnen komen door bepaalde tekens in je wachtwoord. De NS App geeft namelijk problemen als er tekens gebruikt worden die ook in programmeertaal voorkomen. Je kunt je wachtwoord dan het beste aanpassen en de variatie aan speciale tekens beperken tot uitroep- en vraagtekens (‘!’ en ‘?’). Die werken wel.

Mocht je ook niet meer in je Mijn NS account komen via de website, dan zou je ook dan een wachtwoord reset kunnen proberen, alhoewel ik er niet van uit ga dat je je wachtwoord bent vergeten. Als dit ook niet helpt, kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Bjorngo en welkom bij de NS Communuty.

Daar durf ik zo snel helaas geen antwoord op te geven, er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Kun je nog wel inloggen in je Mijn NS account via de website?

Als je dat nog wel kan, maar niet meer in de NS App komt, dan zou het kunnen komen door bepaalde tekens in je wachtwoord. De NS App geeft namelijk problemen als er tekens gebruikt worden die ook in programmeertaal voorkomen. Je kunt je wachtwoord dan het beste aanpassen en de variatie aan speciale tekens beperken tot uitroep- en vraagtekens (‘!’ en ‘?’). Die werken wel.

Mocht je ook niet meer in je Mijn NS account komen via de website, dan zou je ook dan een wachtwoord reset kunnen proberen, alhoewel ik er niet van uit ga dat je je wachtwoord bent vergeten. Als dit ook niet helpt, kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is.

Reageer