beantwoord

ik heb meerdere flex abonnementen probleem op NS app

  • 2 June 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Beste,

Ik heb zelf meerdere NS flex abonnementen.

Graag wil ik al mijn NS kaarten op mijn mobiel NS app zetten.

Ik heb meerdere malen geprobeerd, maar ik merk dat dat niet gaat. Telkens krijg ik fout melding.

Ik ga er vanuit dat ik niet een extra mobiele telefoon moet gaan aanschaffen om al mijn flex abonnementen te kunnen beheren.

Ik hoor graag van u,

Alvast bedankt

Mvg,

Lam

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 June 2022, 11:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hi Mich1111!

Je kunt de OV-chipkaarten koppelen in je Mijn NS-account. Wanneer je in de NS app inlogt in het Mijn NS-account, kun je ook hier de OV-chipkaarten inzien. De mogelijkheden in de app zijn wel wat beperkter dan wanneer je inlogt op de website. Het wijzigen van een abonnement kan bijvoorbeeld niet in de app. 

Reageer