Ik heb net mijn emailadres veranderd

  • 18 september 2017
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Als ik op mijn NS kijk staat daar nog steeds het oude adres.

2 reacties

Reputatie 7
Begrijp ik goed dat je jouw e-mailadres wilt wijzigen? Wat betreft jouw MijnNS account kan jouw 'accountnaam' niet veranderd worden, daarvoor zou je een compleet nieuw account voor moeten aanmaken. Als je het hebt over jouw e-mailadres in z'n algemeenheid, kun je deze wijzigen binnen MijnNS door op 'Mijn Gegevens' te klikken, onderaan het e-mailadres te wijzigen en vervolgens te klikken op het knopje 'opslaan'. Mocht je er nog niet uitkomen, pakt de klantenservice dit ook graag voor je op. Je kunt ons bereiken op Social Media (Twitter/Facebook) maar ook telefonisch via tel. 030 7515155. Succes!
Ik heb het intussen gevonden en veranderd. Dank je wel.

Reageer