beantwoord

Ik kan geen nieuwe kaart koppelen aan mijn NS

• 13 juni 2017
  • 6 reacties
  • 1297 Bekeken

Ik krijg al dagen de melding "Het is nu niet mogelijk om uw OV chipkaart te koppelen aan uw account. Probeer het later nog een keer."
icon

Beste antwoord door Ruud01 13 juni 2017, 11:07

Hier had ik gisteren ook last van, uiteindelijk is het mij wel gelukt via de volgende pagina: https://www.ns.nl/selfservice/ovtoevoegen?7.
Bekijk origineel

6 reacties

Hi BenteD. Welkom op het NS Serviceforum :)

Erg vervelend dat het niet lukt om je kaart te koppelen aan je account 😞 Wij hebben sinds vanmorgen een storing in het systeem zitten. Wat dat betreft ben ik bang dat het koppelen vandaag sowieso niet zal gaan lukken maar ik begrijp dat je dit al langer probeert. Mocht het je in de loop van deze week nog niet zijn gelukt kan je ons het beste even een bericht sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Dan kan een collega direct even met je meekijken en het probleem (hopelijk) oplossen 🙂 Als je haast hebt met betrekking tot het inzien van je reisgegevens kan je ook een account aanmaken op www.ov-chipkaart.nl. Ook daar kan je je reisgegevens inzien.
Reputatie 1
Log in op MijnNS en klik op "Gegevens" (rechtsboven).
Aan de linkerkant onder "Mijn NS Extra" staat er "OV-chipkaart toevoegen".

Houd rekening met het volgende:

- Uw OV-chipkaart mag NIET verlopen zijn.
- Uw OV-chipkaart mag NIET door u beƫindigd zijn op verzoek.
- U moet alle cijfers van uw OV-chipkaart juist intypen.
- Uw geboortedatum op uw OV-chipkaart moet corresponderen met het geboortedatum dat u gaat invullen tijdens het koppelen.
Reputatie 2
Hier had ik gisteren ook last van, uiteindelijk is het mij wel gelukt via de volgende pagina: https://www.ns.nl/selfservice/ovtoevoegen?7.
Same problem; I receive following message when I try "Het is nu niet mogelijk om uw OV chipkaart te koppelen aan uw account. Probeer het later nog een keer."
The best thing is to try it again later. Did you read the tips Student_UTR gives in his/her post?
I have been trying last 3 days.... and I received my card a week ago

Reageer