beantwoord

Ik kan mijn factuur niet vinden

• 13 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Kan iemand me uitleggen wat ik mijn factuur kan vinden via de website op mijn telefoon. Ik ben niet in het bezit van een computer. Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 oktober 2020, 11:55

Goedemorgen Ankie23. Je factuur hoor je te kunnen vinden via je Mijn NS account. Je gaat eerst naar de NS website, www.ns.nl. Klik dan op het poppetje rechtsboven en vervolgens op ‘Inloggen Mijn NS’.

Nadat je bent ingelogd, klik je op het neerwaartse pijltje, , naast ‘Startpagina’ en selecteer je ‘Facturen’. Hier zouden je facturen moeten staan.

Mocht er daar niets te vinden zijn, dan zou het kunnen dat je Mijn NS account onjuist is gekoppeld. In dat geval kun je contact op nemen met onze Klantenservice om te kijken wat er precies aan de hand is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Ankie23. Je factuur hoor je te kunnen vinden via je Mijn NS account. Je gaat eerst naar de NS website, www.ns.nl. Klik dan op het poppetje rechtsboven en vervolgens op ‘Inloggen Mijn NS’.

Nadat je bent ingelogd, klik je op het neerwaartse pijltje, , naast ‘Startpagina’ en selecteer je ‘Facturen’. Hier zouden je facturen moeten staan.

Mocht er daar niets te vinden zijn, dan zou het kunnen dat je Mijn NS account onjuist is gekoppeld. In dat geval kun je contact op nemen met onze Klantenservice om te kijken wat er precies aan de hand is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via [url=www.twitter.com/NS_online]Twitter[/url] en [url=www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url], of je kunt een [url=www.ns.nl/klantenservice/contact]chatgesprek[/url] starten (optie 'Chat met NS').

Het is gelukt. Dank je wel!

Reageer