beantwoord

Ik kan mijn laatste reis historie niet downloaden op mijn account


ik kan mijn laatste reis historie niet downloaden op mijn account en ze zijn niet update.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 21 januari 2019, 09:27

Hallo clar22, welkom op onze Community!

Als het inderdaad om een NS Flex abonnement gaat dan kan het zoals MoDe aangeeft even duren. Na aanschaf gaan er een aantal dagen overheen voordat de reizen zichtbaar zijn. Mocht dit om een klassiek abonnement gaan dan hoor ik het graag en gaan we even kijken wat we voor je kunnen doen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Je hebt Flex? Dan kan het even duren voordat je reizen zichtbaar zijn. Bij een kaartautomaat kun je wel je laatste reizen zien.
Hallo clar22, welkom op onze Community!

Als het inderdaad om een NS Flex abonnement gaat dan kan het zoals MoDe aangeeft even duren. Na aanschaf gaan er een aantal dagen overheen voordat de reizen zichtbaar zijn. Mocht dit om een klassiek abonnement gaan dan hoor ik het graag en gaan we even kijken wat we voor je kunnen doen.

Reageer