beantwoord

Ik kan mijn NS Factuur niet downloaden

• 15 April 2021
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Ik kan al een week niet bij mijn factuur. Facebook Klantenservice zegt dat ze me niet kunnen helpen, maar ik heb deze factuur nodig om hem te declareren bij werk. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 15 April 2021, 12:49

Bekijk origineel

8 reacties

Welkom bij de Community, BilingualZebra7

Vervelend dat je je facturen nog steeds niet in kan zien :disappointed_relieved: . Dit kon je voorheen wel? De rest van je account functioneert wel naar behoren?

Reputatie 7
Badge +4

Bedoelt u dat u via Mijn NS niet bij uw factuur kunt? Heeft u op Reishistorie gekeken? Dan kunt u uw te declareren reizen aanvinken. Kies als u dat wilt onder Reishistorie eerst voor ‘Trein’.

Welkom bij de Community, BilingualZebra7

Vervelend dat je je facturen nog steeds niet in kan zien :disappointed_relieved: . Dit kon je voorheen wel? De rest van je account functioneert wel naar behoren?

Ja dit kon ik eerst wel… Alle andere facturen kan ik ook gewoon downloaden, behalve mijn meest recente. Het geeft steeds aan "Het is niet gelukt om uw factuur te downloaden"

Bedoelt u dat u via Mijn NS niet bij uw factuur kunt? Heeft u op Reishistorie gekeken? Dan kunt u uw te declareren reizen aanvinken. Kies als u dat wilt voor ‘Trein’.

Ja in Mijn NS… Gaat om een maand abbonement van Dal Vrij die ik moet downloaden als PDF

Reputatie 7
Badge +4

Het werkt bij mij normaal. De rekening van uw Dalvrij moet onder ‘Facturen’ staan. Het kan wel zijn dat het niet direct zichtbaar is. Voor zover ik het kan zien, is er geen storing.

Dat is vreemd! Ik begrijp dat je ook reeds contact hebt gehad via Facebook met onze Klantenservice. Is het probleem toen ook doorgezet naar een andere afdeling om het op te lossen?

Ja alleen ook niks over gehoord…. 

Hoe lang is dat precies geleden? IT gerelateerde problemen zijn helaas niet binnen enkele dagen opgelost :sweat_smile:

Reageer