beantwoord

Ik kan niet bij de gegevens in mijn-ns, ook niet via de ns-app.

  • 2 October 2021
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Dag NS,

Mijn ns en de ns-app hebben beide geen toegang tot mijn gegevens. Ik zie nergens een melding van een storing of zo. Als ik de klantenservice bel krijg ik te maken met lange wachttijden. Ligt dit aan mijn account of is er een storing bij mijn ns?

 

 

icon

Beste antwoord door Robert B 2 October 2021, 15:20

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er is wel degelijk weer een storing, sinds gisterenavond al. Ligt dus niet aan jou.

Bellen heeft weinig zin in zo’n geval. Via chat zou je het nog (met een hoop geduld) kunnen proberen als je iets geregeld wilt hebben zoals een Klassewissel of Samenreiskorting, of je abonnement wijzigen.

Dank je wel! Zou wel fijn zijn als NS die storing ergens meldt...

Badge +3

Gisteren kreeg ik op een gegeven moment (na enkele minuten naar een draaiend rondje kijken) een melding “Door een technische fout kunnen we u helaas geen toegang geven tot Mijn NS”. De NS app gaf het na een paar seconden al op (Probeer opnieuw).

Reputatie 6

Dank je wel! Zou wel fijn zijn als NS die storing ergens meldt...

 

Storingen bij Mijn NS zijn helaas zeer frequent. Bedrijf krijgt het maar niet voor elkaar om dit definitief op te lossen.

Reageer