Skip to main content
Antwoord

Ik kan niet bij de gegevens in mijn-ns, ook niet via de ns-app.

  • October 2, 2021
  • 7 reacties
  • 206 Bekeken

Dag NS,

Mijn ns en de ns-app hebben beide geen toegang tot mijn gegevens. Ik zie nergens een melding van een storing of zo. Als ik de klantenservice bel krijg ik te maken met lange wachttijden. Ligt dit aan mijn account of is er een storing bij mijn ns?

 

 

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Er is wel degelijk weer een storing, sinds gisterenavond al. Ligt dus niet aan jou.

Bellen heeft weinig zin in zo’n geval. Via chat zou je het nog (met een hoop geduld) kunnen proberen als je iets geregeld wilt hebben zoals een Klassewissel of Samenreiskorting, of je abonnement wijzigen.

7 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • October 2, 2021

Welkom bij de NS Community!

Er is wel degelijk weer een storing, sinds gisterenavond al. Ligt dus niet aan jou.

Bellen heeft weinig zin in zo’n geval. Via chat zou je het nog (met een hoop geduld) kunnen proberen als je iets geregeld wilt hebben zoals een Klassewissel of Samenreiskorting, of je abonnement wijzigen.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • October 2, 2021

Dank je wel! Zou wel fijn zijn als NS die storing ergens meldt...


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • October 2, 2021

Gisteren kreeg ik op een gegeven moment (na enkele minuten naar een draaiend rondje kijken) een melding “Door een technische fout kunnen we u helaas geen toegang geven tot Mijn NS”. De NS app gaf het na een paar seconden al op (Probeer opnieuw).


  • Reisleider****
  • October 2, 2021

Dank je wel! Zou wel fijn zijn als NS die storing ergens meldt...

 

Storingen bij Mijn NS zijn helaas zeer frequent. Bedrijf krijgt het maar niet voor elkaar om dit definitief op te lossen.


  • Op het juiste spoor
  • April 7, 2022

Kan in ieder geval al 2 dagen niet bij Mijn gegevens in de NS app. Is er weer storing???

 


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • April 7, 2022

Hey 563gie. Welkom bij de NS Community. Naar mijn weten is er geen storing die hierbij zou passen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de Klantenservice zodat mijn collega's je verder kunnen helpen. 


  • Op het juiste spoor
  • August 27, 2022

Jaja, we zitten al een half uur te wachten op klantenservice, worden we na een half uur eruit gegooid…….grrrr