beantwoord

Ik kan niet in mijn NS account

  • 21 juli 2019
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Hoi ik kan niet inloggen op Mijn NS account ook An heb ik wel goede wachtwoord Gr sharon help me
icon

Beste antwoord door Emma NS 21 juli 2019, 16:42

Beste Sharonneke1990, welkom bij onze Community!

Lukt het nog steeds niet?

Soms kan het zijn dat er ├╝berhaupt geen Mijn NS account op jouw e-mailadres staat geregistreerd. Wat ook voor problemen kan zorgen is een account wat nooit is geactiveerd, in dat geval moet onze klantenservice jou een activatiemail sturen. Mocht dat ook niet werken, dan kan het zijn dat jouw e-mailadres in een ouder systeem bij ons bekend is. Dit wil ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Al met al genoeg opties waarom het niet zou lukken, maar mijn vraag aan jou is dus of het inmiddels wel is gelukt? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Sharonneke1990, welkom bij onze Community!

Lukt het nog steeds niet?

Soms kan het zijn dat er ├╝berhaupt geen Mijn NS account op jouw e-mailadres staat geregistreerd. Wat ook voor problemen kan zorgen is een account wat nooit is geactiveerd, in dat geval moet onze klantenservice jou een activatiemail sturen. Mocht dat ook niet werken, dan kan het zijn dat jouw e-mailadres in een ouder systeem bij ons bekend is. Dit wil ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Al met al genoeg opties waarom het niet zou lukken, maar mijn vraag aan jou is dus of het inmiddels wel is gelukt? 🙂

Reageer