beantwoord

ik kan niet inloggen

• 4 februari 2020
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Ik heb vandaag een NS account aangemaakt met mijn email. Hierbij hoort een wachtwoord. Na intypen heb ik het direct opgeschreven. Ik kan niet inloggen op de app, hij zegt dat gegevens niet kloppen.

Op de website kan ik wel inloggen op mijn mijn ac, mijn oude en correcte wachtwoord intypen en vervangen door een nieuwe. Deze word direct opgeslagen op mijn telefoon via Google en wederom opgeschreven. Deze word dan weer fout gerekent. Ik probeer dit nu al een kwartier.

icon

Beste antwoord door Danny NS 5 februari 2020, 10:13

Hoi AliceN en welkom bij de NS Community!

Het kan voorkomen, wanneer jouw wachtwoord veel speciale tekens bevat, dat de app hier momenteel niet goed mee overweg kan. We zijn bekend met het probleem en lossen het zo snel mogelijk op. Tot die tijd is mijn verzoek jouw wachtwoord te wijzigen met andere speciale tekens.

Bekijk origineel

2 reacties

Na tien uur zijn er geen moderators meer op dit forum. Ik denk dat je topic vandaag wel wordt opgepakt. Mijn NS heeft helaas last van frequente storingen. Het zal daar waarschijnlijk wel mee te maken hebben. 

Hoi AliceN en welkom bij de NS Community!

Het kan voorkomen, wanneer jouw wachtwoord veel speciale tekens bevat, dat de app hier momenteel niet goed mee overweg kan. We zijn bekend met het probleem en lossen het zo snel mogelijk op. Tot die tijd is mijn verzoek jouw wachtwoord te wijzigen met andere speciale tekens.

Reageer