beantwoord

Ik kan niet inloggen in Mijn NS

• 5 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Zie onderstaand bericht dit is wat ik krijg te zien als ik de pagina van MIJN NS laad. 

Helaas is deze service niet beschikbaar

U kunt u op dit moment niet inloggen in Mijn NS. We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.

Met Vriendelijke Groet.

Tim Elligens

icon

Beste antwoord door Laura NS 5 augustus 2020, 18:52

Hoi TElligensNL en welkom op onze NS Community!

Erg vervelend dat dit niet lukt. We hebben vandaag een storing gehad, zowel in het Mijn NS account als onze klantsystemen. Het klantsysteem is weer werkend, echter hebben we nog wel problemen met Mijn NS. Ik heb inmiddels al even contact gehad met de achterliggende afdeling en wat er op de website staat kan ik bevestigen; "We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.”

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, er is weer 's een storing. IT is er ongetwijfeld mee bezig ...

Hoi TElligensNL en welkom op onze NS Community!

Erg vervelend dat dit niet lukt. We hebben vandaag een storing gehad, zowel in het Mijn NS account als onze klantsystemen. Het klantsysteem is weer werkend, echter hebben we nog wel problemen met Mijn NS. Ik heb inmiddels al even contact gehad met de achterliggende afdeling en wat er op de website staat kan ik bevestigen; "We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.”

Reageer