beantwoord

Ik kan niet inloggen op mijn account

• 18 juni 2015
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

Ik heb een nieuw email adres ingevoerd met een nieuw w.w. en deze geactiveerd en dan wordt er aangegeven dat ik reeds een account heb
icon

Beste antwoord door Herman NS 18 juni 2015, 10:11

Hallo Peperkamp 63,

Vermoedelijk heb je in het in verleden al eerder met een ander e-mailadres een Mijn NS-account aangemaakt die nu nog aan jouw klantgegevens zijn gekoppeld. Dit resulteert nu waarschijnlijk in de foutmelding. Als je naar NS Klantenservice belt kan dit probleem voor jou worden opgelost.

NS Klantenservice kun je bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Het topic heb ik voor het overzicht naar 'overige producten' verplaatst.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Peperkamp 63,

Vermoedelijk heb je in het in verleden al eerder met een ander e-mailadres een Mijn NS-account aangemaakt die nu nog aan jouw klantgegevens zijn gekoppeld. Dit resulteert nu waarschijnlijk in de foutmelding. Als je naar NS Klantenservice belt kan dit probleem voor jou worden opgelost.

NS Klantenservice kun je bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

Het topic heb ik voor het overzicht naar 'overige producten' verplaatst.
Helaas heb ik dit al verschillende keren gedaan zonder resultaat,en ik kan ook niet mijn saldo bekijken op mijn kaart.En als ik hem voor de kaartlezer zet ook niet Er staat een bedrag op van ongeveer €50,00

Reageer