Ik kan niet inloggen op mijn Mijn NS account. Wat moet ik doen?

• 28 juni 2014
  • 5 reacties
  • 1221 Bekeken

heb account mijn ns aangemaakt
dan klik op link om te activeren
de volgende pagina staat: voltooid
u moet eerst activeren

dus weer naar bevestigingsmail
weer klikken op klik hier eerst enz enz

45 minuten bezig geweest
inloggen lukt helaas niet....

5 reacties

Hebt u al geprobeerd om in plaats van op de link in de e-mail te klikken, het hele internetadres dat een paar regels lager in de e-mail staat te kopiƫren naar de adresbalk van uw browser?
Beste hammer3182, Welkom op het NS Service Forum. Spijtig om te lezen dat het niet lukt om een Mijn NS account te activeren. Helaas wordt het mij niet helemaal duidelijk wat er nu precies misgaat. Ik leg graag uit wat hoe het Mijn NS account geactiveerd moet worden.

Wanneer je eenmaal je account hebt geregistreerd, krijg je van ons een bevestigingsmail op het bij ons bekende emailadres. Hierin staat inderdaad een bevestiginslink, indien je deze hebt aangeklikt zal het account worden geactiveerd.

Wat lukt er precies niet? Wat voor melding krijg je wanneer je de link voor de bevestiging aanklikt?

Ik heb de titel van dit topic aangepast en ik heb dit topic verplaatst naar naar 'OV-Chipkaart' om de vindbaarheid van te vergroten.

mij lukt het ook niet in te loggen, de site blijft mij terugsturen naar activeren. Help!
mij lukt het ook niet in te loggen, de site blijft mij terugsturen naar activeren. Help!

Hallo Jeannette! Als eerste wil ik je melden dat ik je profiel-naam heb aangepast naar Jeannette_1, forumleden mogen namelijk geen "NS" in de naam hebben. Dit om verwarring te voorkomen. Mijn volgende vraag aan jou is, hoe lang is het geleden sinds jij voor het laatst in MijnNS hebt ingelogd?

Hallo Jeannette! Als eerste wil ik je melden dat ik je profiel-naam heb aangepast naar Jeannette_1, forumleden mogen namelijk geen "NS" in de naam hebben. Dit om verwarring te voorkomen. Mijn volgende vraag aan jou is, hoe lang is het geleden sinds jij voor het laatst in MijnNS hebt ingelogd?

Misschien een jaartje geleden.

Reageer