Ik kan niet inloggen op mijn ns

• 21 juni 2017
  • 7 reacties
  • 585 Bekeken

Beste NS,

het lukt me niet om in te loggen op mijn ns. De ene keer krijg ik de melding er is een fout opgetreden en de volgende keer krijg ik een formulier waarop ik mijn persoonlijke gegevens in moet vullen. Deze zijn echter al bekend bij jullie. Als ik dan nogmaals mijn gegevens invul, dan loop ik vast bij de tweede stap.

Ik heb al twee browsers geprobeerd. Is er momenteel een storing?

groeten, Frank

7 reacties

zie screenshot met foutmelding
Badge +3

Zelfde hier, www.ns.nl/selfservice laat me inloggen maar vervolgens persoonlijke gegevens. Zal wel tijdelijk zijn dus invullen is niet nodig, want verder kom je toch niet.

Overigens als ik rechtstreeks naar bijvoorbeeld https://www.ns.nl/selfservice/producten?3 ga staat er een rode balk over 'onvolledig wegens technische problemen' en 'probeer het later nog eens'. Ook staat er dan rechts 'Onbekende OV-chipkaart' met het juiste nummer, dus ik ben wel gewoon ingelogd, haha 😛
zie screenshot met blanco formulier
Goedenavond FrankG,

Bedankt voor het aankaarten! Ik heb het meteen gemeld, want ik zie dat er inderdaad een storing is op dit moment. Mocht het nog opgelost worden tijdens mijn forumdienst dan meld ik het hier. Zo niet, probeer het dan morgen nog een keer. Hopelijk is het snel opgelost!
Badge +3
Ze zijn al wakker en hebben Mijn NS uit de lucht gehaald. Da's in ieder geval een stuk duidelijker.

Dat is goed nieuws, want dan zijn ze dus bezig met de oplossing 🙂
FrankG, als het goed is doet ie 't weer 🙂

Reageer