beantwoord

Ik kan online niet meer geld terug bij vertraging aanvragen

  • 4 November 2015
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Ik kies in het scherm mijn producten aanvragen geld bij vertraging maar dit reageert niet. Het activeert niet het formulier.
De keuze inzien geld bij vertraging werkt wel.
icon

Beste antwoord door Inge NS 4 November 2015, 11:23

Welkom op het forum recour!



Een 'Geld Terug bij Vertraging' claim kan 48 uur na de reis worden ingediend via 'Mijn reishistorie' in je Mijn NS-account. Zou je dit eens kunnen proberen?



P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum recour!

Een 'Geld Terug bij Vertraging' claim kan 48 uur na de reis worden ingediend via 'Mijn reishistorie' in je Mijn NS-account. Zou je dit eens kunnen proberen?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer