beantwoord

Ik krijg een melding dat ik al een account heb

  • 9 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Ik heb een mail ontvangen met een link om mijn account te activeren als ik dit doe krijg ik bericht dat ik een account heb
icon

Beste antwoord door Janou NS 9 oktober 2015, 19:36

Hallo peperkamp69! Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Heb je al contact gezocht met onze telefonische klantenservice? (030-751 51 55) Zij kunnen namelijk voor je uitzoeken waarom je deze melding krijgt en hier een oplossing voor zoeken zodat je je gewoon kan inloggen in MijnNS.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo peperkamp69! Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Heb je al contact gezocht met onze telefonische klantenservice? (030-751 51 55) Zij kunnen namelijk voor je uitzoeken waarom je deze melding krijgt en hier een oplossing voor zoeken zodat je je gewoon kan inloggen in MijnNS.

Reageer