beantwoord

Ik krijg geen facturen in mijn facturen, hoe kan dit worden aangezet?

• 7 januari 2016
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Ik betaal sinds december 2015 mijn reiskosten zelf en kan deze daarna declareren bij mijn werkgever ik krijg echter geen facturen te zien in mijn facturen overzicht in mijn NS.
icon

Beste antwoord door Jan Willem Wisman 7 januari 2016, 15:57

Hoe schaf je dit product aan? Wanneer je dit via Mijn NS doet zou een factuur zichtbaar moeten worden. Doe je dit via de NS Kaartautomaat dan leveren wij via Mijn NS geen factuur aan.

Het product was via Mijn NS aangeschaft, maar als het goed is zou het nu verholpen moeten zijn :-)
Telefonisch contact gehad en het had te maken met contract beheerder van aangeschafte product.
Bekijk origineel

6 reacties

Met welk reisproduct reist u?
Met welk reisproduct reist u? Traject Vrij, betaalwijze maandelijks.
Hoe schaf je dit product aan? Wanneer je dit via Mijn NS / NS.nl doet zou een factuur zichtbaar moeten worden. Doe je dit via de NS Kaartautomaat dan leveren wij via Mijn NS geen factuur aan.
Hoe schaf je dit product aan? Wanneer je dit via Mijn NS doet zou een factuur zichtbaar moeten worden. Doe je dit via de NS Kaartautomaat dan leveren wij via Mijn NS geen factuur aan.

Het product was via Mijn NS aangeschaft, maar als het goed is zou het nu verholpen moeten zijn :-)
Telefonisch contact gehad en het had te maken met contract beheerder van aangeschafte product.

Kun je Traject Vrij tegenwoordig kopen bij de kaartautomaat?
Ah, dan snap ik het. Alleen de contracthouder heeft inderdaad inzage in de facturen. Wie er mee reist en van wie de kaart is, is daarbij niet belang. Kom je er dan uit?

Reageer