beantwoord

ik wil een nieuwe activatiecode ontvangen voor mijn ns

• 16 januari 2020
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Ik wil een nieuwe activatie link ontvangen voor mijn ns omdat mijn oude is verlopen 

icon

Beste antwoord door Thom 16 januari 2020, 12:14

Het is niet gebruikelijk dat die wordt verstrekt, maar u kunt het proberen bij Klantenservice, 030 7515155 of, vaak wat sneller, via de sociale media. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het wordt afgewezen, tenzij er iets bij NS is misgegaan. Als hij is verlopen, dan houdt het doorgaans op, want dit soort links hebben een beperkte geldigheid.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Ik lees dit nu pas maar een activatielink voor Mijn NS later nog een keer sturen is geen enkel probleem!

Ik had een tweede kaart met Flex aangvraagd (via ander e-mail adres want anders lukte het niet) en kreeg toen een mail dat er een Mijn NS account voor me aangemaakt was, die ik dan nog even zou moeten activeren.

Ik dacht dat het overbodig was (mail weggegooid) en had de kaart gewoon aan mijn andere account gekoppeld, maar dan kan je niets wijzigen want je bent dan niet de contracthouder.

Na een privberichtje aan een moderator het e-mailadres dat ik gebruikt had even achterhaald en binnen 5 minuten opnieuw een activatiemail binnen.

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet gebruikelijk dat die wordt verstrekt, maar u kunt het proberen bij Klantenservice, 030 7515155 of, vaak wat sneller, via de sociale media. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het wordt afgewezen, tenzij er iets bij NS is misgegaan. Als hij is verlopen, dan houdt het doorgaans op, want dit soort links hebben een beperkte geldigheid.

Reageer