beantwoord

Ik zie geen reishistorie en facturen

• 18 november 2015
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb zojuist mijn OV-chipkaart gekoppeld aan mijn NS account, en het inzien van reisgegevens aangezet. Mijn Facturen en Mijn Reishistorie staan echter nog helemaal leeg. Toch heb ik vanochtend in de trein gezeten. Hoe zorg ik ervoor dat mijn reizen hierbij komen te staan?

Toevoeging: Reishistorie Trein klopt nu. Reishistorie (deur-tot-deur) geeft "Er zijn geen gegevens gevonden." Er staat nog niets bij facturen naast mijn Dal abonnement. Graag zie ik een factuur van al mijn reizen.
icon

Beste antwoord door Inge NS 18 november 2015, 13:13

Welkom op het forum ORG!

Ik begrijp uit je bericht dat je inmiddels de reishistorie van je OV-chipkaart kunt inzien. De factuur voor je abonnement wordt c.a. 5 werkdagen na de bestelling zichtbaar in Mijn NS. Is deze termijn al verstreken? Zo ja, welke factuur mis je precies? En bekijk je de gegevens via het 'oude' Mijn deur tot deur of binnen je Mijn NS-account door te klikken op het kopje 'deur tot deur'?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Bij facturen komen alleen de facturen te staan van bedragen die u van uw bankrekening aan NS betaalt. Waarschijnlijk zijn dat alleen de kosten voor uw abonnement.

Als u een overzicht wilt hebben van gemaakte reizen met de kosten daarvan, dan kunt u bij Mijn reishistorie (trein) een selectie maken, door bijvoorbeeld een bepaalde periode te kiezen, en daarna met de knop PDF een overzicht daarvan te maken. Dat overzicht kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor het declareren van gemaakte reizen.
Welkom op het forum ORG!

Ik begrijp uit je bericht dat je inmiddels de reishistorie van je OV-chipkaart kunt inzien. De factuur voor je abonnement wordt c.a. 5 werkdagen na de bestelling zichtbaar in Mijn NS. Is deze termijn al verstreken? Zo ja, welke factuur mis je precies? En bekijk je de gegevens via het 'oude' Mijn deur tot deur of binnen je Mijn NS-account door te klikken op het kopje 'deur tot deur'?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer