beantwoord

incasso gepland rond de zesde?

  • 13 February 2023
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

De incasso zou rond de zesde afgeschreven worden. Saldo is altijd toereikend. Nog immer geen afschrijving gezien. Status factuur betaald: 2 Februari. Ik vind dit niet prettig. Wat gaat er mis?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 February 2023, 20:02

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je bent blijkbaar niet de enige, zie 

 

Reputatie 7
Badge +3

Je bent niet de enige, iemand anders meldde dit ook al.

Dit is meen ik eerder ook al eens gebeurt, was toen inderdaad een iets wat mis ging van NS zijde, uiteindelijk werd het wel afgeschreven alleen later, zal hier ook mogelijk het geval zijn.

 

Badge +3

Overigens is bij mij een incasso op 6 februari wel gelukt, die stond daarvoor al klaar als ‘gepland’. Volgens de factuur zou het rond 3 februari afgeschreven worden, maar daar zat dus het weekend nog tussen (geen betalingsverkeer).

In mijn betaaloverzicht staat hij als betaald op 30 januari, dat is de datum waarop ik Flex Dal Voordeel heb genomen. De datum op de factuur is dan 31 januari. Dit ging om een tussentijdse factuur voor 30-01 t/m 08-02.

Per 09-02 de vaste maandfactuur, die staat als betaald (op 09-02) maar is nog niet afgeschreven. Dat zou volgens de factuur omstreeks vandaag gebeuren maar ik zie daar ook nog niets voor gepland staan.

Komt wel goed, misschien de 20e dan want bij mij vinden incasso’s van NS meestal op maandag plaats?

Badge +3

Nog eentje 

 

Reputatie 7
Badge +3

Toevallig (?) allemaal rond de 6e. Kan toch geen toeval zijn. 

Er is inderdaad iets misgegaan bij het incasseren van facturen die op 03.02 zijn opgesteld. Deze zouden rond de 6e worden geïncasseerd. We zullen deze week alsnog de incasso's laten uitvoeren. Het is dus niet nodig om handmatig het geld over te maken. Indien het ons alsnog niet lukt om de incasso's uit te voeren zullen wij daar iedereen van op de hoogte stellen met daarbij het verzoek om de betaling zelf uit te voeren.

Same here. Ik had verwacht dat mijn abo rond de 6e welgeïncasseerd zou worden. Tot op heden nog niets afgeschreven. 

 

Ik verwacht het deze week zoals aangegeven. 

Bij mij is het inderdaad vandaag afgeschreven. Dank voor alle reacties👍

Badge +3

De incasso die volgens mijn factuur rond 13 februari plaats zou vinden staat nu als ‘gepland’ voor 15 februari 2023 00:00.

Reageer