beantwoord

Incheck gvb kaart op ns station per abuis

• 23 november 2018
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

In Almelo hield ik in plaats van mijn ns pas de gvb pás bij de poort. Ik heb daarna gewoon met mijn ns ingecheckt thuis gekomen zag ik dat er op mijn gvb pas 20 euro instap was afgeschreven. Ten onrechte dus. Waar moet ik nou die 20 euro terug halen. ?? Ns zegt gvb. Bij gvb zegt de site niets vreemds ( nog ) te zien.
icon

Beste antwoord door Robert B 23 november 2018, 19:56

Welkom bij de NS Community!

Geen idee wat NS en GVB willen zeggen, maar ik zeg kijk na enkele dagen even op www.uitcheckgemist.nl en claim je 20 euro terug.

Vul daarvoor Almelo - Almelo in (niet gereisd). Je kunt het bedrag dan als bestelling ophalen bij een willekeurige automaat (station of supermarkt e.d.).

NS denkt dat het om een specifieke GVB kaart gaat (is het niet, gewoon een reguliere ov-chipkaart) en GVB kan/mag transacties die je bij een andere vervoerder doet niet zomaar inzien.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Geen idee wat NS en GVB willen zeggen, maar ik zeg kijk na enkele dagen even op www.uitcheckgemist.nl en claim je 20 euro terug.

Vul daarvoor Almelo - Almelo in (niet gereisd). Je kunt het bedrag dan als bestelling ophalen bij een willekeurige automaat (station of supermarkt e.d.).

NS denkt dat het om een specifieke GVB kaart gaat (is het niet, gewoon een reguliere ov-chipkaart) en GVB kan/mag transacties die je bij een andere vervoerder doet niet zomaar inzien.
Hallo Gerardlouis, welkom op onze Community!

Ik zie dat Robert B je al van een goed advies heeft voorzien, bedankt.
Je geeft aan dat het gaat om een bedrag van €20, dus ik vermoed dat dit wel bij ons mis is gegaan. Mocht het niet lukken via de link van Robert dan kun je ook even contact opnemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter.

Reageer