beantwoord

Incomplete 'mijn reishistorie'

• 6 December 2016
  • 5 reacties
  • 247 Bekeken

Ik 'mijn reishistorie' om declaraties te kunnen doen.
Echter, ik zie de kosten van de ov-fiets en restitutie van vergeten uit te checken er niet op terug.

Hoe kan ik die boekingen inzien?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 December 2016, 20:47

Deze kan je terugvinden onder Mijn reishistorie (deur tot deur) indien je daarvoor bent aangemeld. Meer informatie over mijn deur tot deur kan je hier vinden.
Bekijk origineel

5 reacties

Er is een storing in Mijn NS. We hopen dat deze in de loop van deze dag opgelost is.
Heb je daarnaast de juiste kaart gekoppeld aan je account en eventuele oude(re) kaarten verwijderd?
Er is een storing in Mijn NS. We hopen dat deze in de loop van deze dag opgelost is.
Heb je daarnaast de juiste kaart gekoppeld aan je account en eventuele oude(re) kaarten verwijderd?

Ik gebruik mijn NS al een tijdje en werkt prima. Echter, ik zie geen restitutie of OV fiets kosten er op terug. Ik verwacht dat ik alle kosten op mijn kaart terug kan zien.
Deze kan je terugvinden onder Mijn reishistorie (deur tot deur) indien je daarvoor bent aangemeld. Meer informatie over mijn deur tot deur kan je hier vinden.
Hallo Erryt,

Ik heb gisteren een ov-fiets gebruikt en ik zie de begin- en eindtijden in de reishistorie (deur tot deur) staan. Maar ik zie geen bedragen. Ook geen pdf-linkje zie je met de gewone reishistorie wel hebt. Ik heb al andere browsers geprobeerd (chrome en firefox) maar die laten hetzelfde zien.
Hoe kan ik een overzicht krijgen met bedragen?
Reputatie 7
Vreemd, dat is lastig aan te geven, gezien dit doorgaans wel inzichtelijk is.

Wat ik je wil adviseren is om contact op te nemen met de klantenservice van OV-fiets (tel. 030 7515155 keuzemenu optie 2 en dan 3) waar ze hier graag verder voor jou in duiken!

Reageer