beantwoord

Indienen claim geld terug bij vertraging

  • 5 december 2017
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Gisterenavond stoorde Mijn NS bij mij, vanmorgen leek alles weer normaal. Toen ik een claim in wilde dienen kreeg ik zowel gisterenavond als vanmorgen hetzelfde bericht:

Let op:Het systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u een claim kunt indienen voor deze transactie. Probeer het later nog eens.

Is er een storing?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 december 2017, 10:48

Hallo Vidknmi en welkom op het NS Serviceforum,

Er is inderdaad een storing gaande. We zijn ervan op de hoogte. Tot deze is opgelost wil ik je het advies geven om de claim via dit formulier in te dienen.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Vidknmi en welkom op het NS Serviceforum,

Er is inderdaad een storing gaande. We zijn ervan op de hoogte. Tot deze is opgelost wil ik je het advies geven om de claim via dit formulier in te dienen.
Reputatie 3
Bedankt, maar het is vanavond wel gelukt.
Reputatie 3
Volgens mij is de storing nu opgelost, vidknmi
Reputatie 7
Goed om te horen dat het aan jullie kant ook opgelost lijkt te zijn!

Reageer