beantwoord

Indienen vertraging werkt niet

• 8 juni 2016
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

Ik krijg een foutmelding op MijnNS bij het insturen van een (bij de automaat gekocht) treinkaartje. Vertraging van meer dan 60 minuten..
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 juni 2016, 21:26

Ik heb het doorgezet Mirre. Voor nu adviseer ik je heel even te wachten en het morgen opnieuw te proberen. Mocht het dan nog niet werken, trek dan weer aan de bel. Dan escaleer ik het nogmaals.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Een bij de automaat gekocht kaartje kun je niet online via Mijn NS claimen. Daarvoor heb je een papieren formulier nodig, verkrijgbaar op alle grote stations of u vraagt er een online aan.
Badge +3
Ook als met een eenmalige chipkaart gereisd is, hoort via Mijn NS een claim te kunnen worden ingediend. Dat gaat door in Mijn NS op de knop "Aanvragen Geld terug bij Vertraging" aan de linkerkant van het scherm te klikken, vervolgens op de knop "Aanvragen" en daarna de instructies op het scherm te volgen.

Welke foutmelding krijgt u precies als u dit doet, Mirre?
Deze:
Heb je de ticket in- en uitgecheckt?
Ja!
Ik heb het doorgezet Mirre. Voor nu adviseer ik je heel even te wachten en het morgen opnieuw te proberen. Mocht het dan nog niet werken, trek dan weer aan de bel. Dan escaleer ik het nogmaals.
Gelukt!
Goed om te horen, Mirre!

Reageer