beantwoord

Inlog code mijn NS

  • 2 januari 2016
  • 6 reacties
  • 302 Bekeken

Hey NS,

Ik heb 27 december een activeringscode ontvangen om in te loggen op mijn NS, maar... hij werkt niet.

Kunnen jullie me hier helpen?

Thanks,
Martin
icon

Beste antwoord door Iris NS 3 januari 2016, 17:18

Ik heb inmiddels contact gehad met Martin en het is opgelost.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Martin, welkom op het serviceforum.

Mocht je problemen ervaren met het aanmaken van een Mijn NS-account dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan 24/7 via het telefoonnummer 030-751 51 55, via Twitter en via Facebook.
Martin, mocht je nog niet hebben gebeld, dan hoor ik graag tegen wat voor problemen je aan loopt. Wellicht hebben anderen hier ook last van. Dan kunnen we wellicht via dit kanaal kijken naar een oplossing.
Hi Sivan, de activeringscode in de brief die ik heb ontvangen werkt niet, ik gebruik het goede emailadres om in te loggen en in de activeringscode maak ik geen typefouten...
Krijg deze melding:

E-mailadres/gebruikersnaam en wachtwoord combinatie onbekend. Let op, als u uw account nog niet heeft geactiveerd kan uw registratie verlopen zijn.
Kun je me in een priv├ębericht je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres sturen? Dan kijk ik het even voor je na.
Ik heb inmiddels contact gehad met Martin en het is opgelost.

Reageer