beantwoord

Inlog Mijn NS werkt niet goed?

  • 14 June 2023
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Sorry, helpdesk heeft ofwel te lange wachtrijen ofwel een antwoord dat het niet oploste.

Sinds loop van de ochtend krijg ik weliswaar correcte login op MijnNS, maar gelijk daarna

 

Er is een fout opgetreden We kunnen je door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.

Op de App werkt logon wél.

Beiden echter, App en bij-vlagen-gewone-browserversie, tonen niet mijn maandelijkse factuur. En die is toch echt begin van de maand geincasseerd, en wordt door PZ verlangd bij de declaratie…

 

a] Iemand een idee van een andere manier om de NS factuur te krijgen? Zou helpdesk die zelf kunnen opduiken en mailen?

b] Suggesties hoe MijnNS weer aan de praat kan komen op de browser, of is dit een breed probleem gerelateerd aan het recente onderhoudsweekend en is men al bezig?

 

Dank, Erik

icon

Beste antwoord door Lorena NS 14 June 2023, 13:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Erikdr2002,

Het is momenteel een zooitje bij Mijn NS. Ik kan zelf nu wel gewoon inloggen, maar op de homepage wordt niet de juiste reishistorie vertoond. Als ik vervolgens doorklik naar de reishistorie zelf, klopt deze wel weer. Als ik dan weer terugga naar de homepage, staat het er opeens wel correct.
De laatste check-ins en check-uit worden daarentegen weer niet vertoond.
Bij mij staan wel alle facturen onder Betaaloverzicht.

​​​​​​​a] Voor zover ik weet doet de klanteNService dat niet

b] Geduld. Je zou 's een andere browser kunnen proberen, of je koekjestrommel leegmaken, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat dat niet veel gaat helpen.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Erikdr2002 en welkom bij de NS Community! 

Het lijkt erop dat jouw Mijn NS-account niet volledig is of niet gekoppeld is aan jouw abonnement. Er is op dit moment namelijk geen storting. Dit zou via de klantenservice zo opgelost moeten zijn. Jammer dat dit niet is gelukt. Facturen met reisgegevens worden niet door de klantenservice gestuurt. Zou je mij een privéberichtje willen sturen? Dan ga ik even jouw Mijn NS-account bekijken.

Reputatie 7
Badge +2

Bij mij staan wel alle facturen onder Betaaloverzicht.

Ik heb, naast de bugs die je al noemde, ook wel eens dat het betalingsoverzicht een lege pagina met alleen downloadknopjes geeft. Daar helpt, net als bij de reishistorie, CTRL-F5 meestal erg goed.

Okay, for the record. De problematiek lag hier in de MijnNS in de combinatie met de proxy van mijn baas, en dat is erg lastig te testen voor NS omdat er zoveel mogelijke configs van proxies zijn.

Geheel verwijderen van het account en dan opnieuw aanmaken zelf en koppelen aan de kaart en daarna inloggen ZONDER proxy (thuis dus in mijn geval) gaat nu prima, met de missende facturen. Inloggen MET proxy nog steeds erg wisselend dus dat zal ik maar gewoon zo min mogelijk gaan doen, voor je het weet is het weer zo beschadigd dat NS hem eruit moet gooien…

Dank aan Lorena & team,

 

Erik

Reageer