beantwoord

Inlog niet juist

• 12 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

als ik inlog bij mijn ns blijken de gegevens als naam ed van mijn zoon te verschijnen en niet mijn eigen gegevens
hoe kan ik dit wisselen
icon

Beste antwoord door Chiel NS 13 augustus 2017, 15:31

Dag roos damen, welkom op het forum!

Vervelend dat je je eigen gegevens niet terug kan vinden in Mijn NS. Het is wel zo dat een Mijn NS account maar voor een persoon is, er kunnen niet meerdere mensen gebruik maken van een account. Waarom jij nou de gegevens van je zoon inziet, durf ik je niet te zeggen. Ik wil je daarom aanraden even contact op te nemen met de klantenservice, we kijken graag wat er aan de hand is en of we het een en ander aan kunnen passen.
Bekijk origineel

2 reacties

Dag roos damen, welkom op het forum!

Vervelend dat je je eigen gegevens niet terug kan vinden in Mijn NS. Het is wel zo dat een Mijn NS account maar voor een persoon is, er kunnen niet meerdere mensen gebruik maken van een account. Waarom jij nou de gegevens van je zoon inziet, durf ik je niet te zeggen. Ik wil je daarom aanraden even contact op te nemen met de klantenservice, we kijken graag wat er aan de hand is en of we het een en ander aan kunnen passen.
Badge +3
Je zoon heeft Kids Vrij en zijn kaart is gekoppeld aan jouw account? Dan moet je na het inloggen de juiste kaart selecteren (je eigen dus). Hoe precies weet ik niet, want ik heb maar één kaart. Zie ook deze link.

Reageer