beantwoord

Inloggegevens

  • 6 juli 2018
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Ik wou een account aanmaken voor mijn ns en toen had ik een verkeerde e-mail adres ingevuld maar nu kan ik geen ander e-mailadres meer in vullen of ander account aanmaken hoe kan dit ?!?
icon

Beste antwoord door Thom 6 juli 2018, 12:05

U kunt het beste even bellen naar Klantenservice en het ongedaan proberen te maken. Het is mogelijk een veiligheidsmaatregel. 030 7515155. Eventueel kan het via andere kanalen van Klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even bellen naar Klantenservice en het ongedaan proberen te maken. Het is mogelijk een veiligheidsmaatregel. 030 7515155. Eventueel kan het via andere kanalen van Klantenservice.
Welkom op onze community Brifaye87. Thom heeft gelijk; de NS Klantenservice kan dit voor je oplossen. Zij kunnen het foutieve account verwijderen, zodat deze 'uit de lucht' is. Laat je weten of het gelukt is?

Reageer