beantwoord

inloggen


al dagen ben ik bezig mijn NS te starten
als ik wil inloggen staat er U moet eerst activeren dat doe ik
maar kom ik weer bij het inlogschema en probeer in te loggen dan staat deze medeling er weer!! enz enz
icon

Beste antwoord door Herman NS 24 september 2015, 19:42

Hallo Vera Bakker,

Welkom op het NS Serviceforum en vervelend dat het niet lukt met het aanmaken van jouw Mijn NS-account. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met NS Klantenservice. Zij kunnen kijken waar het verkeerd gaat met de aanmelding. Als het echt niet lukt kunnen zij ook de huidige Mijn NS-account verwijderen, zodat je na 24 uur een nieuwe poging kunt wagen om een nieuwe MIjn NS-account aan te maken. NS Klantenservice is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Vera Bakker,

Welkom op het NS Serviceforum en vervelend dat het niet lukt met het aanmaken van jouw Mijn NS-account. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met NS Klantenservice. Zij kunnen kijken waar het verkeerd gaat met de aanmelding. Als het echt niet lukt kunnen zij ook de huidige Mijn NS-account verwijderen, zodat je na 24 uur een nieuwe poging kunt wagen om een nieuwe MIjn NS-account aan te maken. NS Klantenservice is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Reageer