beantwoord

inloggen


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
wrm kan ik me OV niet koppelen?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 26 september 2017, 15:34

Helaas hebben wij geen reactie van je ontvangen. Ik hoop dat het probleem inmiddels opgelost is, waneer dit niet het geval is raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice via: 030-7515155 of via Facebook / Twitter.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond iresa. Welkom op het NS Serviceforum!

Kun je misschien iets meer informatie geven over wat er precies mis gaat? Je probeert je OV-chipkaart te koppelen aan je Mijn NS account, maar gaat iets mis? Wat precies gaat er mis? Krijg je een foutmelding?
Helaas hebben wij geen reactie van je ontvangen. Ik hoop dat het probleem inmiddels opgelost is, waneer dit niet het geval is raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice via: 030-7515155 of via Facebook / Twitter.

Reageer