beantwoord

inloggen

• 1 februari 2020
  • 21 reacties
  • 258 Bekeken

Ik kan niet inloggen in de app en ik heb het al dagen geprobeerd maar het lukt steeds niet! 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 2 februari 2020, 11:32

Goedemorgen Atsada Late. Welkom bij de NS Community.

Zo te lezen is er iets mis gegaan met het valideren van je Mijn NS account. In contact met onze Klantenservice kan dit geregeld worden.

De meestvoorkomende oorzaak hiervoor is dat het validatie-proces niet tijdig in werking is gezet door de gebruiker, waardoor het e-mailadres wel "vast” staat in het systeem maar er geen communicatie van oNS wordt ontvangen. De "wachtwoord vergeten” functionaliteit werkt dat bijvoorbeeld niet.  

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 3

Heeft u gecontroleerd of u het juiste wachtwoord en email adres heeft ingevuld? 

Heeft u misschien al geprobeerd om uw wachtwoord te resetten?

Het lukt mij namelijk wel om in de app in te loggen.

Heb ik al geprobeerd

Heb ik al geprobeerd het lukte niet

Reputatie 3

Lukt het wel om in te loggen via de website? 

Misschien kunnen de suggesties uit dit topic u helpen? https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/kan-niet-inloggen-op-de-app-maar-wel-op-de-site-49240?postid=396531

Lukte ook niet

Reputatie 3

Heeft u al geprobeerd contact te leggen met de klantenservice. Wellicht kunnen zij iets voor u betekenen? 

Ik ben 13

Reputatie 3

Is er misschien een ouder/verzorger/voogd die je kan helpen de klantenservice te bereiken?

Ok misschien morgen

Badge +3

Een 13-jarige mag natuurlijk best contact opnemen met de NS als er problemen zijn met inloggen op de app, zeker als het via de website wel lukt.

Ok bedankt om dat te weten

Goedemorgen Atsada Late. Welkom bij de NS Community.

Zo te lezen is er iets mis gegaan met het valideren van je Mijn NS account. In contact met onze Klantenservice kan dit geregeld worden.

De meestvoorkomende oorzaak hiervoor is dat het validatie-proces niet tijdig in werking is gezet door de gebruiker, waardoor het e-mailadres wel "vast” staat in het systeem maar er geen communicatie van oNS wordt ontvangen. De "wachtwoord vergeten” functionaliteit werkt dat bijvoorbeeld niet.  

Weet ik ik heb al contact gehad.

Ik kan ook al sinds 31 januari niet meer inloggen via de app op MijnNS. Van de klantenservice via de telefoon op 1 februari kreeg ik te horen dat er geen probleem met mij account is. Via de chat wordt aangegeven dat er een probleem met de app is, al 3 weken ! 

In de app inloggen met Mijn NS lukt helaas niet. Dat heeft te maken met problemen met Mijn NS, een storing die inderdaad al een aantal weken loopt. Dat heeft Sascha NS hierboven ook al aangeven. Ik snap dat je van ons verwacht dat dit opgelost wordt en onze collega's zijn ermee bezig maar helaas vooralsnog zonder succes. 

EDIT: een deel van onze reizigers kan niet inloggen bij Mijn NS in de NS app. Een grote groep van onze reizigers kan echter wel gewoon inloggen. 

Wat dan wel jammer is, dat dit niet in de app vermeld wordt, of in de desktop versie. Het is best wel frustrerend als pro actieve communicatie ontbreekt, en je steeds zelf elke dag moet proberen of het lukt. Dat is niet erg klantvriendelijk. 
 En het antwoord van Sasha is toch echt iets anders, die heeft het over het valideren en contact opnemen met de klantenservice, niet over een algemene storing. 

Ik snap dat je van ons informatie verwacht. We kunnen echter niet iedereen dagelijks op de hoogte houden van de ontwikkelingen, zelf proberen is gewoonweg de beste optie. Als er ontwikkelingen zijn zullen wij dat aangeven waar mogelijk maar ik verwacht niet dat NS pro-actief alle reizigers per e-mail op de hoogte gaat houden van de ontwikkelingen van deze storing. 

Reputatie 7
Badge +3

In de app inloggen met Mijn NS lukt helaas niet. Dat heeft te maken met problemen met Mijn NS, een storing die inderdaad al een aantal weken loopt. Dat heeft Sascha NS hierboven ook al aangeven. Ik snap dat je van ons verwacht dat dit opgelost wordt en onze collega's zijn ermee bezig maar helaas vooralsnog zonder succes. 

Vreemd, ik heb vanavond tot 2x toe kunnen inloggen in mijnNS via de app en ook nog eens gewoon op de website.

Er zijn inderdaad ook reizigers bij wie dit wel lukt, MoDe, mijn excuses dat ik dit te algemeen heb aangegeven. Er is een groep die problemen ervaart bij het inloggen bij Mijn NS in de NS app. Niet elke reiziger heeft hier last van. 

Ik wordt hier toch wel een beetje bedroefd van Jouke. Waarom een email? Ik dacht gewoon aan extra info in de help in de app zelf, onder het kopje dat er al staat: problemen met inloggen. Bv iets als ‘er is momenteel een storing in de app, waardoor sommige klanten niet kunnen inloggen.’  Dit lijkt me voldoende tot het is opgelost.  

Ik heb je verzoek doorgegeven Angelien16, maar ik kan je niet beloven dat de notificatie daadwerkelijk in de app zal verschijnen. 

Reageer