Inloggen | NS Community
beantwoord

Inloggen

  • 8 June 2022
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Geachte,

 

Bij invullen van mijn adres, in de app, krijg ik steeds de melding dat het adres niet gevonden werd … .

 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 8 June 2022, 10:23

Bekijk origineel

4 reacties

Klopt. Tip; Op telefonie is het nu minder druk dan op onze social media- en chatkanalen. 

Reputatie 7
Badge +1

Beste Tom,

 

NS heeft problemen met buitenlandse adressen en ook met bankrekeningen uit het buitenland.

 

Ik zou inderdaad maar contact opnemen met de klantenservice. Door allerlei problemen is het daar nu erg druk. Ik zou het laat in de avond proberen. Het is 24 uur per dag bereikbaar. 

 

Ik hoop wel dat je iemand treft die echt wil helpen. Daar schort het soms helaas ook aan. 

Geachte,

 

Gaat over een adres in België, welke ingegeven werd in het systeem. Maar lukt nog steeds niet.

Bedankt voor de ondersteuning.

Mvg,

 

Tom

Hallo Tom De Coster. Welkom op de Community!

Apart dat je het adres niet kunt invullen. Gaat het wel om een Nederlands adres? 
Heb je wellicht een toevoeging aan je huisadres? En heb je dan al geprobeerd om die toevoeging weg te laten? Mijn collega's bij de Klantenservice kunnen die eventueel achteraf nog toevoegen.
Soms wil het ook al wel eens helpen om de cookies uit je browser te verwijderen, of om een andere browser te gebruiken.
Ook switchen van de app naar de webversie kan soms de oplossing zijn.

Mocht dit allemaal niet werken, schroom dan niet om de Klantenservice te benaderen.

Reageer