beantwoord

Inloggen app geeft melding

  • 7 July 2021
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Goedemiddag, 

Als ik wil inloggen in mijnns via de app krijg ik de melding dat mijn account niet geactiveerd is en 'ga eerst naar ns.nl/reisassistentie'.

Maar dat is voor het aanvragen van assistentie tijdens het reizen en niet voor mijn account te activeren. 

En via de website werkt inloggen op mijnns wel gewoon goed. 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groet, A3

icon

Beste antwoord door Robert B 7 July 2021, 18:44

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi A3Laker en welkom bij de NS Community!

Ik weet zeker dat onze klantenservice dit voor je kan oplossen. Heb je al met hen contact opgenomen?

Badge +3

Je hebt je blijkbaar ooit aangemeld voor AVG/Reisassistentie?

Ga dan naar https://www.ns.nl/reisassistentie/Customer en zet (helemaal onderaan) de optie ‘Toon reisassistentie in NS app’ uit.

Dat loste bij mij het probleem op.

Reageer