beantwoord

Inloggen app levert problemen op en de klantenservice helpt niet verder!

• 17 juli 2020
  • 9 reacties
  • 194 Bekeken

Drama!

Nadat ik ben ingelogd op de app, kom ik er daar na niet meer in. De enige optie is mijn wachtwoord wijzigen. Maar ik kan steeds maar 1 keer inloggen. Dit moet toch anders kunnen? De klantenservice helpt niet echt verder. Ik heb in totaal meer dan 45 minuten aan de lijn gezeten met de klantenservice. De eerste keer viel de verbinding weg (?) terwijl ik in de wacht stond. De tweede keer werden er belachelijk veel vragen gesteld. Zo veel dat ik zwaar mijn twijfels kreeg of ik wel echt met een medewerkster sprak en niet met een kraker oid.  Komt dit goed?

Ik hoor het graag snel van jullie

Ellen Schuurman

icon

Beste antwoord door Mark NS 18 juli 2020, 11:50

Er is momenteel een storing in de app die twee problemen veroorzaakt. Inloggen werkt helemaal niet of, wanneer je wel ingelogd bent, kun je geen gegevens inzien zoals goed geïllustreerd is met het bovenstaande screenshot. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge

Heb je al geprobeerd de cache van de app uit je smartphone te wissen, en daarna je accountgegevens in te voeren? 

Reputatie 7
Badge +3

Er is bij zo'n 2200 NS klanten een hack geweest van MijnNS. Mogelijk komen jouw problemen hierdoor.

Badge +3

Op een Android telefoon, ga naar Instellingen - Apps - (Beheren) - NS - Opslag en daar je Gebruikersgegevens wissen.

De cache van de app heb ik verwijderd. Helaas probleem bestaat nog steeds. Hopelijk is mijn account niet gehackt. 

Badge +3

Sowieso raar dat een werkend (en recent gewijzigd) wachtwoord maar één keer werkt.

Ik zou opnieuw even contact opnemen met de klantenservice, misschien is er inmiddels iets over bekend.

En laat me raden, je hebt een iPhone? Daar lijkt het vaker voor te komen, maar is alweer een tijd geleden dat het hier gemeld werd.

Wel waren er de laatste tijd veel meldingen dat bij ‘wachtwoord vergeten’ dus deze link je niet eens een e-mail kreeg met instructies, maar die heb jij dus wel gekregen elke keer?

Eerlijk gezegd wil ik nu liever de klantenservice niet meer bellen. Het ging er zo onprofessioneel aan toe, echt niet te geloven. En sommige dingen werden wel 9 keer gevraagd.er was een moment dat ik me serieus afvroeg of zij misschien de hacker was.  Bovendien werd me verteld dat ze een melding ging door zetten en dat ik misschien over een week of twee antwoord zou hebben. Ik denk dat nog een keer zolang aan de telefoon zitten niets gaat oplossen. Ik had meer verwacht van de NS. Inmiddels ben ik er achter dat ik wel kan inloggen via internet. Dus kan ik in elk geval regelen wat ik wil. Dit voelt alleen niet erg flex aan 😓

Reputatie 7
Badge +3

Las net dat mensen van wie het account gehackt was, gisteren bericht hebben gehad.

Als jij wel via de webpagina kunt inloggen, dan ligt het aan de app. Begreep dat meer mensen problemen met de app hebben.

Badge +3

Inmiddels ben ik er achter dat ik wel kan inloggen via internet. Dus kan ik in elk geval regelen wat ik wil. Dit voelt alleen niet erg flex aan 😓

Oh, maar dat is een ander (bekend) probleem, sinds gisteren of woensdag!

Je kunt wel inloggen in de app maar krijgt niet te zien wat je wilt.. en via de website wél!

Niets mis met je app installatie of account (wel met de app zelf dus), komt goed… dit probleem heeft iedereen dus zal hopelijk snel opgelost zijn.

Er is momenteel een storing in de app die twee problemen veroorzaakt. Inloggen werkt helemaal niet of, wanneer je wel ingelogd bent, kun je geen gegevens inzien zoals goed geïllustreerd is met het bovenstaande screenshot. 

Reageer