beantwoord

inloggen app werkt niet meer

  • 5 maart 2020
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Beste NS, 

Het inloggen op de NS app is helaas (ook voor mij) niet meer mogelijk. 
Dit was echter wel mogelijk voor 3 maand geleden. De app had ik intussen verwijderd van mijn telefoon en dus recent weer geïnstalleerd. Op de website Ns.nl kan ik gewoon inloggen met mijn “oude” profiel. Heb een paar keer geprobeerd het ww te wijzigen om te kijken of dat zou helpen maar helaas. 

Zouden jullie me wellicht kunnen helpen aangezien ik graag een voordeelticket zou willen laden in de app.
Alvast bedankt. 
Vriendelijke groet,
Sander

icon

Beste antwoord door Danny NS 5 maart 2020, 17:27

Hoi Sander0000, welkom bij de NS Community!

Helaas hebben we al enige tijd last van een instabiel systeem. Hierdoor kan inloggen niet altijd mogelijk zijn. Voor het laden van een E-ticket is het niet noodzakelijk om in te loggen.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Sander0000, welkom bij de NS Community!

Helaas hebben we al enige tijd last van een instabiel systeem. Hierdoor kan inloggen niet altijd mogelijk zijn. Voor het laden van een E-ticket is het niet noodzakelijk om in te loggen.

Reageer