beantwoord

Inloggen en aanbieding

1. ik kan niet inloggen op Mijn NS
2. ik hoorde gisteren van een korting van € 2,50 als je per trein in maart had gereisd. dat heb ik meerdere malen maar geen bericht ontvangen van die korting.
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 april 2017, 09:55

Het lijkt erop dat u het verkeerde internetadres gebruikt. Mijn NS is bereikbaar op www.ns.nl/selfservice. U kunt ook naar www.ns.nl gaan en daar rechtsboven achtereenvolgens op Mijn NS en Consumenten klikken.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +3
1. Ik kan wel inloggen op Mijn NS. Er is dus nu geen sprake van een algemene storing. Om u goed te kunnen helpen, moet u meer informatie geven. Hoe probeert u in te loggen, wat gebeurt er dan, wat verwacht u dat er gebeurt, krijgt u een foutmelding en zo ja, welke, hoe lang speelt het probleem al, enzovoorts.

2. Deelnemers aan NS Extra zijn uitgenodigd mee te doen aan een reischallenge. Bij het behalen van een vooraf aan hen meegedeeld doel konden zij een klein geldbedrag als saldo winnen. Mogelijk neemt u niet deel aan NS Extra. Dan zult u ook niet benaderd worden voor dit soort acties. Zie www.ns.nl/nsextra voor meer informatie en de mogelijkheid u aan te melden, zodat u van volgende acties kunt profiteren.
1. mijn e-mailadres klopt en gebruikersnaam ook en toch kom ik er niet in.

2. ik heb die uitnodiging niet ontvangen om mee te doen. ik ga verder op onderzoek met dank.
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op mijnns.nl doet er te lang over om te antwoorden.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.
Badge +3
Het lijkt erop dat u het verkeerde internetadres gebruikt. Mijn NS is bereikbaar op www.ns.nl/selfservice. U kunt ook naar www.ns.nl gaan en daar rechtsboven achtereenvolgens op Mijn NS en Consumenten klikken.
geweldig, bedankt het is gelukt. nu nog een 3e punt........best ingewikkeld voor een oude taart zoals ik ben......hoe kan ik zien of ik mijn 7e keuzekaart heb gebruikt?
ook dit weer gevonden wat punt 3 betreft. de 7e keuzekaart blijk ik nog te kunnen gebruiken. met dank voor alle steun Tochjo!!!:$
Welkom op het NS Serviceforum, Catharina48. Fijn dat je er met Tochjo uitgekomen bent :)
Als je je aanmeldt voor NS Extra kun je in de toekomst inderdaad ook meedoen aan o.a. de reischallenges. Hartstikke leuk!
volgens mij ben ik op extra aangemeld
Fijn! Je kan dit voor de zekerheid checken in je MijnNS-account. Daar vind je aan de linkerkant een kopje met "Mijn NS extra". In dit forumtopic vind je alles over de reischallenge.
Reputatie 7
Badge +2
Welkom op het NS Serviceforum, Catharina48. Fijn dat je er met Tochjo uitgekomen bent :)
Als je je aanmeldt voor NS Extra kun je in de toekomst inderdaad ook meedoen aan o.a. de reischallenges. Hartstikke leuk!
ik ben al een hele tijd aangemeld voor NS Extra maar mocht blijkbaar niet meedoen aan de Reischallenge 😞
Dat is jammer MoDe. Heb je misschien een Traject Vrij abonnement? Je ziet ook niets staan in je Mijn NS-account?

Reageer