beantwoord

Inloggen gaat niet

• 23 juni 2017
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

Ik wil inloggen maar k.roding is geen geldig e-mail adres.
Maar **** weer ook niet (meer)
En nu ?

-Aangepast door Chiel NS: Wees voorzichtig met persoonlijke gegevens, het is niet verstandig die openbaar te publiceren.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 2 juli 2017, 15:01

Ik heb k.roding een privébericht gestuurd, om dit geval te bespreken maar ik heb helaas nog geen bericht terug gehad. Als je twijfelt op welk adres je Mijn NS gekoppeld staat, kan je dat altijd bij de klantenservice navragen.
Bekijk origineel

8 reacties

Het helpt als u een ander emailaccount aanmaakt via Gmail.com of Outlook.com zodat u weer een nieuw NS account voor kunt aanmaken. Dat is gratis. Dat is bij mij ook wel eens gebeurd en toen kon ik weer gaan inloggen.
Helaas, ik heb geen Gmail of Outlook.
Apple gebruiker
Reputatie 7
Badge +4
U kunt bij uw mac.com-adres een alias aanmaken.
Goedenavond k.roding, vervelend dat je je Mijn NS niet meer inkomt.

Heb je eerder wel in kunnen loggen? Het is namelijk wel nodig dat je zelf even een account aanmaakt, die krijg je niet automatisch.

Als dat niet lukt, zou je me dan een privébericht willen sturen door op mijn naam te klikken? Ik ontvang dan graag:

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Je e-mailadres.

Ik heb je oorspronkelijke bericht even aangepast, om te voorkomen dat mensen misbruik maken van je e-mailadres.
Goedenavond k.roding, vervelend dat je je Mijn NS niet meer inkomt.

Heb je eerder wel in kunnen loggen? Het is namelijk wel nodig dat je zelf even een account aanmaakt, die krijg je niet automatisch.

Oeps,
Chiel,
mijn Apple heeft een automatisch password aangemaakt. Heel erg ingewikkeld en niet te kraken.
Via het OV kantoor op Utrecht CS mijn kaart laten controleren ik mag nog een dagje treinen in Juni.
Dank voor je reactie.
Karel Roding

Als dat niet lukt, zou je me dan een privébericht willen sturen door op mijn naam te klikken? Ik ontvang dan graag:

* verwijderd door moderator in verband met privacy*

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Je e-mailadres.

Ik heb je oorspronkelijke bericht even aangepast, om te voorkomen dat mensen misbruik maken van je e-mailadres.
Reputatie 7
Badge +4
Kunt u het op uw Apple niet benaderen met het hoofdwachtwoord van de sleutelhanger?
Beste k.roding, ik heb je bericht aangepast aangezien je al je persoonsgegevens in een openbaar topic hebt gezet. Dat lijkt me niet de bedoeling en om te voorkomen dat iemand er misbruik van maakt heb ik ze weggehaald. Je mag een privébericht sturen naar Chiel NS met de benodigde gegevens. Dit doe je door op zijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht". Lukt dat?
Ik heb k.roding een privébericht gestuurd, om dit geval te bespreken maar ik heb helaas nog geen bericht terug gehad. Als je twijfelt op welk adres je Mijn NS gekoppeld staat, kan je dat altijd bij de klantenservice navragen.

Reageer